ShareThis
Η Javascript πρέπει να είναι ενεργοποιημένη για να συνεχίσετε!

Συντάκτες

Γεώργιος Βοζαΐτης

Βοζαΐτης Γεώργιος, Μέλος ΣΕΠ  Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου, εκπαιδευτικός δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και διευθυντής 21ου Γυμνασίου Πατρών. Στα ερευνητικά του ενδιαφέρονται συγκαταλέγονται η αρχική εκπαίδευση και διαρκής επαγγελματική ανάπτυξη των εκπαιδευτικών, οι εκπαιδευτικές πολιτικές και οι πρακτικές ενίσχυσης της ποιότητας του διδακτικού και εκπαιδευτικού έργου, οι πολιτικές δια βίου μάθησης, η  διοίκηση της σχολικής μονάδας και η διαχείριση του ανθρώπινου δυναμικού της εκπαίδευσης.


Αρθρογραφία

Με αφορμή την αποτίμηση μιας συναυλίας ή ένα διαφορετικό μάθημα

"Το δημόσιο σχολείο σήμερα οφείλει να καλλιεργεί πρωτίστως στρατηγικές συναισθηματικής αγωγής, απέναντι στην προκλητικότητα της βίας, των επιθετικών συναισθημάτων και της απαξίωσης της ανθρώπινης αξίας. Η «σκόνη» που εκλύεται συχνά από τα φαινόμενα νεανικής και εφηβικής παρέκκλισης, που τον τελευταίο καιρό μάς τρομάζουν, μάς θολώνουν τη θέαση του αληθινού τοπίου της χαράς, της φορτισμένης συγκίνησης, της παιδαγωγικής σχέσης, που χτίζεται και ξαναχτίζεται στο δημόσιο σχολείο."

Περιεχόμενα τευχών 189-190 (διπλό τεύχος)
  • Κύριο άρθρο
  • Σχόλια
  • Απόψεις συναδέλφων
  • Παιδαγωγικά ζητήματα και ερευνητικές δράσεις
  • Προσεγγίσεις των ανθρωπιστικών μαθημάτων (Φθλοσοφία, Γλώσσα, Λογοτεχνία, Ιστορία)
  • Λογοτεχνική Νέα Παιδεία – Νέες αναγνώσεις
  • Βιβλιοσυστάσεις – Βιβλιοκριτική

Επιστροφή

Ενημερωτικό δελτίο